Loading...

ابزارهای بازاریابی اینترنتی گوگل (AdWords and AdSense) و فرصت ها و چالش های پیش روی کسب و کار الکترونیک در ایران

چکیده ابزارهای بازاریابی اینترنتی گوگل (AdWords and AdSense) و فرصت ها و چالش های پیش روی کسب و کار الکترونیک در ایران نگارنده علی عمو شعبانی امروزه کسب و کارهای فراوانی بواسطه موتور جستجوی گوگل مورد توجه جویندگان کالاها و خدمات در اینترنت قرار گرفته اند. گوگل از دو ابزار تبلیغاتی خود در صفحه جستجوی خود و سایتهای وابسته و سایتهای کاربران استفاده میکند. البته قرار گرفتن در موقعیت برتر در نتایج گوگل تا حد بسیاری در گرو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و رعایت مفاهیم کلیدی مرتبط با آن است. این تحقیق بمنظور ارزیابی استفاده شرکتهای ایرانی از ابزارهای تبلیغاتی گوگل و نیز وضعیت بهینه سازی موتور جستجو در شرکتهای ایرانی انجام گرفته است. پژوهش با روش پیمایشی و با هدف کاربردی انجام گرفته و اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه و با استفاده از گروه نمونه از جامعه آماری مدیران اعم از پایه میانی ارشد، مدیران مالی و کارشناسان شرکتهای استرنتی ایرانی گردآوری شده است. نتایج بدست آمده از آزمون فرضیه های تحقیق بیانگر این است که شرکتها از ابزارهای تبلیغاتی گوگل بطور مطلوب استفاده نکرده و ارتباط بین مراحل بهینه سازی وبسایت آنها مستقیم است.

مهندسی فناوری اطلاعات

آقای علی عمو شعبانی

دکتر کاملیا احتشامی اکبری

دانلود پایان نامه